Mi a teendőm a jelentkezést követően?
A jelentkezésed után egy automatikus levelet kapsz, melyben tájékoztatunk, hogy megkaptuk a leveled és ehhez képest 1-3 napon belül visszaigazoló emailt küldünk. Ekkor már szerepelsz az utazók listáján.
Ha már van TravelBus Utazókártyád az már félsiker… ha az eddigi utazásaid alapján ráadásul rendelkezel legalább 8000 ponttal: további teendőd nincs, várunk szeretettel a kiránduláson, ahol készpénzben tudod kiegyenlíteni az utazási költséget.
Ha nincs ilyen kártyád ún. regisztrációs díjat szükséges utalni, melyet beleszámítunk a teljes utazási költségbe, tehát a kiránduláson már csak a maradék összeget kell kiegyenlíteni. Az utalás a TravelBus folyószámlájára (11717009-21414343-00000000) történik, melyről minden esetben számlát adunk. Ez időben 1-8 nap között szokott lenni attól függően, mikor kerülünk számítógép közelébe, a gépi számlázás miatt. A beérkezett összeget feljegyezzük a jelentkezési lapra a neved mellé és a számlát emailben elküldjük részedre.
Még egy-két fontos dolog:
Ha a folyószámla nem a Te neveden van, melyről utalsz, kérjük a közleményben írd meg a neved és a kirándulás dátumát mindenképpen. Ezzel sokat könnyítesz a munkánkon.
Végül, de nem utolsósorban: Nagyon szépen köszönjük, hogy érdeklődsz az utazásaink iránt és várunk szeretettel!
[button text=”Vissza” link=”https://travelbus.hu/gyik/” style=”default” size=”normal” target=”_self” display=”inline” icon=”no”]